You are beautiful
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Happy Annerversary Ke 3 Bulan Sayang


HAPPY ANNERVERY
heyy awak ? hari niy kan 04 . 12 . 2011 sepatut nya saya happy tapi saya langsung tak happy sebab niy bulan pertama saya sambut Annerversary kita tanpa awak :( sunyi rasanya kan ? dulu kalau Annerversary jeh kita onn call , spent time sama-2 tapi kali niy tak :( call pon dah jarang sekarang , text pon sama . hmm saya rindu awak :(

saya harap tuhan tolong saya jaga kan awak . demi tuhan saya sayang awak :) saya tak akan berhenti menemani dan menyanyi awak hingga matahari tak terbit lagi . bahkan bila saya mati saya berdoa pada ilahi satu kan saya dengan awak di syurga nanti .

serius awak , saya terlalu cintakan awak , saya terlalu sayang kan awak . saya terlalu berharap dekat awak . saya cuba bohong diri saya , tapi saya tak boleh . saya dah paksa diri saya tapi saya gagal buat semua tuh . saya benci bila awak ade perempuan lain . saya benci bila awak im atau wall dengan perempuan lain . kalau lah awak boleh baca ape yang tersirat dekat dalam hati saya kan bagus . saya cuba tutup perasaan saya dekat awak tapi tak di nafikan sayang tuh tak boleh di tutup . dari lirikan mata awak , senyuman awak , gurauan awak , pujukan awak . tuh semua tercatat dekat hati saya :(

bila saya ingat balik kisah kita , saya rasa saya nak jumpa awak , bila dengar suara awak , saya rindu , saya tak boleh musnah kan semua tuh . tanpa cinta awak saya lemah , sengguh terasa hampa hidup saya , jangan biarkan saya musnah tanpa awak . saya menangis bila saya teringat saat bersama awak , berdua bersama awak , saya yang hancur tanpa awak :(

Ya Allah kenapa lah kau pisah kan aku dengan dia terlalu awal ? kenapa sekejap aku rasa indah dengan dia ? kenapa kau uji aku dengan semua niy kenapa semua nya hancur dengan sekelip mata ? kenapa cepat dia tak sayang aku ? kenapa ?

bie ? orang cakap kalau terjaga dari tidor kita niat something nanti orang yg kita niatkan tuh akan terasa ape kita ucapkan -.- tiap malam saya terjaga , tiap malam saya niat , saya nak awak jadi milik saya , saya nak awak yang dulu , saya doakan awak happy walaupon tanpa saya :(

I DO LOVE YOU ALYP <3


Older Post | Newer Post
Owner

Photobucket

♥ Assalamuallaikum ♥
I'm Fazreen Eqma Bte Rosman . 17 years Old . Johore Bahru Kulai . You like To Friends With Me ? Come And Tell Me You Hate Me ? You Not Allow in Then Page I Hate You More Bebeh ! Copy Cat Not Allow In This Page
♥ Thanks You ♥
Round of applause
Copyright : Nur | Izzati
Re-Edit : Ika Othman